Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:
Peer konzultant pro Terénní tým Brno jihovýchod
Na poloviční úvazek
Co Vás čeká:
- podpora běžného fungování klientů v jejich samostatném bydlení, doprovody klientů
- úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
- vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
- aktivní práce s druhými lidmi prostřednictvím svých zkušeností s duševní nemocí (formou individuální i skupinové spolupráce)
- podpora osob s duševním onemocněním v procesu zotavování se na základě vlastního příkladu a své motivace
- aktivní práce se svým příběhem o nemoci a zotavování se
- komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním
Co od Vás očekáváme my:
- odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
- zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
- odolnost vůči psychické zátěži a stresu
- empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
- schopnost samostatné i týmové práce
- komunikační a organizační schopnosti
- profesionální a příjemné vystupování
- důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
- ochota učit se novému a dále se vzdělávat
- uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
- vlastní zkušenost s duševním onemocněním
- chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je
- porozumění svojí nemoci a svému procesu zotavování se a ochota o svém onemocnění mluvit
- stabilizovaný zdravotní stav
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
- mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
- práce na úvazek 0,5 (tj. 20 hodin týdně)
- 25 dnů dovolené na zotavenou
- vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
- příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
- podporu externího supervizora
- Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
- nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
- účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
- … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni
Kde budete pracovat:
- adresa pracoviště: Tuřanská 12, Brno
- působnost Brno – město
- termín nástupu: dle dohody
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Mgr. Terezie Gargulová, DiS.
vedoucí týmu
Tel: 730 141 357
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:
Zdravotní / všeobecná sestra pro Terénní tým Brno jihovýchod
na plný úvazek
Zdravotní / všeobecná sestra:
- Poskytuje klientovi podporu a edukaci v oblasti zdravotní prevence
- Stanovuje preventivní opatření nebo opatření, která jsou třeba při zhoršení zdravotního stavu učinit
- Mapuje potřeby v oblasti psychického a fyzického zdraví
- Provádí psychoedukaci o nemoci
- Podporuje klienta v dodržování léčebného režimu, mapuje podpůrné mechanismy pro dodržování
- Vyhodnocuje rizika v oblasti fyzického a psychického zdraví a podílí se na vytvoření protikrizového plánu
- Spolupracuje se třetími stranami ve prospěch klienta v oblasti psychického a fyzického zdraví klienta
- V případě potřeby klienta doprovází k zdravotním prohlídkám a vyšetřením
- Poskytuje klientovi podporu v době jeho hospitalizace a zaměřuje se podporu stabilizace psychického stavu
Co od Vás očekáváme:
- preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření
- odborná způsobilost podle zákona č. 96/2004 Sb., o nelékařských zdravotnických povoláních.
- výhodou specializační vzdělání – ošetřovatelská péče v psychiatrii
- zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
- odolnost vůči psychické zátěži a stresu
- empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
- schopnost samostatné i týmové práce
- komunikační a organizační schopnosti
- profesionální a příjemné vystupování
- důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
- ochota učit se novému a dále se vzdělávat
- uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
Co Vám můžeme nabídnout:
- příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
- zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
- práci v multidisciplinárním týmu
- mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici
- práce na plný úvazek
- 200h dovolené na zotavenou
- vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
- podporu externího supervizora
- Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
- nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
- účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
- Tuřanská 12, Brno
- Nástup možný ihned, případně dle dohody
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Mgr. Terezie Gargulová, DiS.
vedoucí TT BJV
Tel: 730 141 357
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Sociální pracovník / Case manager pro Terénní tým region sever
Na úvazek: 0,5
Co Vás čeká:
- podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
- úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
- návštěvy v psychiatrických nemocnicích
- vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
- individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
- podpora klientů se závažným duševním onemocněním
- práce v terénu, podpora klientů v okresu Blansko a Brno venkov
- práce na 0,5 úvazek
Co od Vás očekáváme my:
- výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
- odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
- zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
- odolnost vůči psychické zátěži a stresu
- empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
- schopnost samostatné i týmové práce
- komunikační a organizační schopnosti
- profesionální a příjemné vystupování
- důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
- ochota učit se novému a dále se vzdělávat
- uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
- mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
- 25 dnů dovolené na zotavenou
- vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
- příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
- podporu externího supervizora
- Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
- nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
- účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
- pracoviště Svitavská 1b, Blansko
- nástup možný dle dohody
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Romana Jelínková
vedoucí TT region sever
Tel: 734 230 751
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Sociální pracovník / Case manager v oblasti zdraví do multidisciplinárního týmu pro Terénní tým region sever
Na úvazek: 0,5
Co Vás čeká:
- Podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
- Úzká spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry, psychology, odborníky a rodinou klienta
- Návštěvy v psychiatrických nemocnicích
- Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
- Individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
Co od Vás očekáváme my:
- Preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření
- Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání
- Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
- Schopnost především týmové, ale i samostatné práce
- Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
- Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
- Komunikační a organizační schopnosti
- Profesionální a příjemné vystupování
- Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
- Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
- Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
- Ř. p. skupiny B podmínkou – aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
- Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
- Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
- Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
- Práce na 0,5 úvazek
- 25 dnů dovolené
- Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
- Podporu externího supervizora
- Možnost profesního růstu
- Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
- Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
- Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty, …)
- … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni
Kde budete pracovat:
- okres Blansko a Brno venkov
- adresa pracoviště: Svitavská 1b, Blansko
Nástup možný ihned nebo dle dohody, výběrové řízení proběhne, jakmile bude dostatek vhodných zájemců
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Romana Jelínková
vedoucí TT region sever
Tel: 734 230 751
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Vedoucí pro Chráněné bydlení skupinové
Práce na plný úvazek
Co Vás čeká:
- Metodická podpora pracovníků při výkonu jejich přímé práce s klienty na bytech
- Jednání se zájemcem o sociální službu
- Koordinace služby Chráněné bydlení skupinové v lokalitě města Brna v konkrétních bydleních služby
- Zodpovědnost za řízení provozu na chráněných bytech – 4 byty ve městě Brně, 21 lůžek
- Úzká spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
- Kontrola požadované dokumentace v písemné a elektronické formě zaměstnanců v týmu spojené s přímou péčí o klienta
- Přímé provozní a odborné vedení týmu a poskytování adekvátní podpory týmu v rámci jeho koordinace
- Mezioborová spolupráce: psychiatr, psycholog, odborníci z dalších služeb, úředníci, opatrovníci, policie aj. – tzv. case management
- Týmová spolupráce v multidisciplinárním týmu – tým je složen ze tří sociálních pracovníků a sedmi asistentek bydlení, dále ze sdílených pozic s chráněným bydlením komunitního typu – psycholožky, asistentky pro hledání bydlení a peer konzultantky. Ve spolupráci máme k dispozici i konzultujícího psychiatra.
- Spoluvytváření a prosazování koncepce služby, vnitřních předpisů a metodik určených pro tým
- Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost
Co od Vás očekáváme my:
- Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách), vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření nebo bakalářské obory daného směru
- Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
- Schopnost především týmové, ale i samostatné práce
- Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
- Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
- Komunikační a organizační schopnosti
- Profesionální a příjemné vystupování
- Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
- Ochota učit se novému, umět se přizpůsobit změnám a dále se vzdělávat
- Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práce na 1,0 úvazku
- Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce, také souvisí se splněním požadovaného vzdělání a s počtem let praxe v sociálních službách. Mzda se pohybuje v rozmezí od 25 000 – 32 500 Kč, po zaslání životopisu bude na pohovoru konkrétní částka upřesněna
- K základnímu platu náleží osobní hodnocení v maximální výši 10 000 Kč, které se odvíjí od kvality práce pracovníka a aktuální finanční situace organizace, dále náleží k základnímu platu i příplatek za vedení týmu
- Pracovní doba od pondělí do pátku od 8:00 – 16:30, po domluvě možnost využít Home office
- 25 dnů dovolené
- Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
- Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
- Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
- Podporu externího supervizora, možnost využít individuální supervize několikrát ročně
- Možnost profesního růstu
- Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (např. zvýhodněné ceny na zboží v Café Práh)
- Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
- Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh (výstavy, divadlo, koncerty aj.)
- … a v neposlední řadě skvělý tým, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni
Kde budete pracovat:
- Na území města Brna
- Pracoviště: Brno-střed
- Nástup ideálně od 1. 5. 2025
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Kateřina Prchalová, DiS.
Garant oblasti bydlení Brno
Tel.: 734 850 541
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Psycholog pro Komunitní tým dětského duševního zdraví
Co Vás čeká:
- práce s dětmi, které mají psychické problémy
- podpora dětí (a jejich rodin), které jsou v krizi
- podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
- úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
- návštěvy v psychiatrických nemocnicích
- vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
- individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
- podpora klientů se závažnými duševními potížemi
Co od Vás očekáváme my:
- vystudovaný obor psycholog
- zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
- odolnost vůči psychické zátěži a stresu
- empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
- schopnost samostatné i týmové práce
- komunikační a organizační schopnosti
- profesionální a příjemné vystupování
- důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
- ochota učit se novému a dále se vzdělávat
- uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
- mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
- práce na celý/částečný úvazek dle dohody
- 25 dnů dovolené na zotavenou
- vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
- příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
- podporu externího supervizora
- Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
- nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
- účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
- Pontassievská 918/1, Znojmo
- Terénní práce v ORP Znojmo, Moravský Krumlov, Ivančice, Pohořelice, Židlochovice
- Nástup: dle dohody
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Mgr. Šárka Muchová
vedoucí Komunitní tým dětského duševního zdraví
Tel: 731 046 645
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“
Hledáme nového/novou kolegu/kolegyni na pozici:
Pomocný pracovník při kulturních akcích (pouze pro OZP-ID)
Co vás čeká
- pomoc při přípravě sálů a kavárny na akce konané v Café Práh
- flexibilní čas pracovní doby dle domluvy a práce
Co od vás očekáváme my
- důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
- fyzická zdatnost (těžší břemena) – přenášení židlí a stolů
- pozice je určena pouze pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZP-ID)
Co vám můžeme nabídnout
- zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
- mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
- 25 dnů dovolené na zotavenou
- možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh
- nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
- účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat
- Adresa pracoviště: Café Práh, Ve Vaňkovce 1, 602 00 Brno
- Nástup dle domluvy
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací, navštivte nás osobně v Café Práh, Ve Vaňkovce 1.
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Pomocná pracovnice / pracovník výrobní dílny šicí (jen pro OZP-ID)
Co Vás čeká:
- Chráněné pracovní místo určené pouze pro osoby se zdravotním omezením (OZP/ID)
- Možnost zkráceného úvazku
- Příprava textilních dílů, jednoduché šití, žehlení, úklid šicí dílny
- Jednosměnný dopolední provoz
Co od Vás očekáváme my:
- Zájem o ruční práce
- Manuální zručnost
- Spolehlivost, pečlivost, pravidelnost v docházce
Co Vám můžeme nabídnout:
- 25 dnů dovolené
- Práci na zkrácený úvazek 4-10 hodin týdně
- Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- Práci s možností profesního růstu
- Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
- Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
- V sídle organizace (Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice) možnost zakoupit občerstvení a využít malé tréninkové kavárny
- Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty, …)
- … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni
Kde budete pracovat:
- Tuřanská 12, 620 00 Brno, Brněnské Ivanovice; nástup dle dohody se zaměstnavatelem
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Marie Janáčková
Vedoucí šicí dílny
Tel.: 733 536 295
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:
Včasný intervent ve službě Krizová pomoc
na úvazek 0,75 / zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
Co Vás čeká:
- práce s klienty a jejich sítí, kteří se nachází v krizi
- podpora běžného fungování klientů, kteří se nachází v krizové situaci, v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
- přímá práce s klienty na principu otevřeného dialogu, prostřednictvím síťových setkání
- úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
- návštěvy v psychiatrických nemocnicích
- vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
- podpora osob s duševním onemocněním v procesu zotavování se na základě vlastního příkladu a své motivace
- komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním
Co od Vás očekáváme my:
- odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
- zkušenost s prací s naší cílovou skupinou (osoby v krizi, osoby s duševními obtížemi)
- odolnost vůči psychické zátěži a stresu
- empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
- schopnost samostatné i týmové práce
- komunikační a organizační schopnosti
- profesionální a příjemné vystupování
- důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
- ochota učit se novému a dále se vzdělávat
- uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
- chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
- mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
- práce na úvazek 0,75
- 25 dnů dovolené na zotavenou (dle výše úvazku)
- mobilní telefon, notebook
- vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
- příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
- podporu externího supervizora
- Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
- nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
- účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
- … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni
Kde budete pracovat:
- Štěpánská 2, Brno-město
- Nástup možný ihned
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Barbora Borůvková
Vedoucí Terénního týmu včasné podpory
+420 739 962 298
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“
Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Švadlena, šička v šicí dílně
Úvazek 5-20 hodin týdně, jen pro OZP, ID
Co Vás čeká:
- Kvalifikované šicí práce na průmyslových šicích strojích
- Řezání, stříhání, drukování
- Žehlení, vycpávání textilních výrobků a jiné pracovní dovednosti z oboru
Co od Vás očekáváme my:
- delší praxe šití na průmyslových strojích zejména na strojích overlock a coverlock
- osoba zdravotně znevýhodněná, (OZP), ID 1. až 3. stupně
- výhodou je vyučení v oboru dámská nebo pánská krejčová, švadlena
- pracovitost, učenlivost, flexibilita
- schopnost samostatné i týmové práce
- důslednost, pečlivost, kvalita práce
- samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
- ochota učit se novému a dále se samovzdělávat
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
- mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
- práce na zkrácený úvazek
- 25 dnů dovolené na zotavenou
- příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
- nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
- účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
- Brno, Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice
- Nástup ihned
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Ing. Marie Janáčková
Vedoucí výrobní dílny šicí
Tel.: +420 733 536 295