Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Sociální pracovník / Case manager pro Komunitní tým dětského duševního zdraví

Na plný nebo částečný úvazek

Co Vás čeká:

  • práce s dětmi a dospívajícími ve věku od 6 do 19 let, kteří mají psychické problémy
  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • podpora klientů se závažným duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na plný/částečný úvazek
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Pontassievská 918/1, Znojmo
  • Terénní práce v ORP Znojmo, Moravský Krumlov, Ivančice, Pohořelice, Židlochovice
  • Nástup dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Šárka Muchová
vedoucí týmu

Tel: 731 046 645

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Peer konzultant pro Terénní tým Brno jihovýchod

Na poloviční úvazek

Co Vás čeká:

  • podpora běžného fungování klientů v jejich samostatném bydlení, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • aktivní práce s druhými lidmi prostřednictvím svých zkušeností s duševní nemocí (formou individuální i skupinové spolupráce)
  • podpora osob s duševním onemocněním v procesu zotavování se na základě vlastního příkladu a své motivace
  • aktivní práce se svým příběhem o nemoci a zotavování se
  • komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • vlastní zkušenost s duševním onemocněním
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je
  • porozumění svojí nemoci a svému procesu zotavování se a ochota o svém onemocnění mluvit
  • stabilizovaný zdravotní stav

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na úvazek 0,5 (tj. 20 hodin týdně)
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • adresa pracoviště: Tuřanská 12, Brno
  • působnost Brno – město
  • termín nástupu: dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Terezie Gargulová, DiS.
vedoucí týmu
Tel: 730 141 357

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Sociální pracovník / Case manager do Chráněného bydlení skupinového Brno

Na poloviční úvazek

Co Vás čeká:

  • Podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • Koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
  • Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • Individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta

Co od Vás očekáváme my:

  • Preferujeme vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření nebo kurz pracovníka v sociálních službách
  • Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání do 18 měsíců od nástupu
  • Schopnost samostatné, ale i týmové práce
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na poloviční úvazek
  • 25 dnů dovolené a 3 dny pro zdraví
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • možnost profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • a především příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Tuřanská 12 Brno, 620 00
  • Nástup možný od 3. 2. 2025

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Tereza Kišgeci, DiS.
Vedoucí Chráněného bydlení skupinového Brno

Tel: 734 152 544

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Pomocná pracovnice / pracovník výrobní dílny šicí (jen pro OZP-ID)

Co Vás čeká:

  • Chráněné pracovní místo určené pouze pro osoby se zdravotním omezením (OZP/ID)
  • Možnost zkráceného úvazku
  • Příprava textilních dílů, jednoduché šití, žehlení, úklid šicí dílny
  • Jednosměnný dopolední provoz

Co od Vás očekáváme my:

  • Zájem o ruční práce
  • Manuální zručnost
  • Spolehlivost, pečlivost, pravidelnost v docházce

Co Vám můžeme nabídnout:

  • 25 dnů dovolené
  • Práci na zkrácený úvazek 4-10 hodin týdně
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Práci s možností profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • V sídle organizace (Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice) možnost zakoupit občerstvení a využít malé tréninkové kavárny
  • Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty, …)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Tuřanská 12, 620 00 Brno, Brněnské Ivanovice; nástup dle dohody se zaměstnavatelem

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Marie Janáčková

Vedoucí šicí dílny

Tel.: 733 536 295

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Rodinný poradce pro Komunitní tým dětského duševního zdraví

na plný úvazek

Co Vás čeká:

  • práce s dětmi a dospívajícími ve věku od 6 let, kteří mají psychické problémy
  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • podpora klientů se závažným duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • VŠ vzdělání oboru psychologie nebo absolvovaný postgraduální výcvik v metodách manželského poradenství a psychoterapie v rozsahu minimálně 400 hodin nebo obdobného dlouhodobého psychoterapeutického výcviku akreditovaného ve zdravotnictví
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na plný úvazek
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Pontassievská 918/1, Znojmo
  • Terénní práce v ORP Znojmo, Moravský Krumlov, Ivančice, Pohořelice, Židlochovice

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Bc. Jana Horká, DiS.
vedoucí Terénní tým region jih

Tel: 732 187 958

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Sociální pracovník / Case manager s terapeutickým výcvikem pro Terénní tým region jih

na úvazek: 0,8

Co Vás čeká:

  • práce s dospělými klienty ve věku od 19 let, kteří mají psychické problémy
  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • podpora klientů se závažnými duševními potížemi

Co od Vás očekáváme my:

  • VOŠ; VŠ vzdělání, alespoň započatý akreditovaný psychoterapeutický výcvik
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na zkrácený úvazek – 0,8
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Pontassievská 918/1, Znojmo
  • Terénní práce v ORP Znojmo, Moravský Krumlov, Ivančice, Pohořelice, Židlochovice
  • Nástup dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Bc. Taťána Pospíšilová

vedoucí Terénního týmu region jih

Tel: 607 780 127

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Sociální pracovník / Case manager pro oblast zdraví pro Terénní tým region jih

na úvazek: 0,8

Co Vás čeká:

  • práce s dospělými klienty ve věku od 19 let, kteří mají psychické problémy
  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • podpora klientů se závažnými duševními potížemi

Co od Vás očekáváme my:

  • vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na zkrácený úvazek – 0,8
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Pontassievská 918/1, Znojmo
  • Terénní práce v ORP Znojmo, Moravský Krumlov, Ivančice, Pohořelice, Židlochovice
  • Nástup dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Bc. Taťána Pospíšilová

vedoucí Terénního týmu region jih

Tel: 607 780 127

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Včasný intervent ve službě Krizová pomoc

na úvazek 0,75 / zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou

Co Vás čeká:

  • práce s klienty a jejich sítí, kteří se nachází v krizi
  • podpora běžného fungování klientů, kteří se nachází v krizové situaci, v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • přímá práce s klienty na principu otevřeného dialogu, prostřednictvím síťových setkání
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • podpora osob s duševním onemocněním v procesu zotavování se na základě vlastního příkladu a své motivace
  • komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost s prací s naší cílovou skupinou (osoby v krizi, osoby s duševními obtížemi)
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na úvazek 0,75
  • 25 dnů dovolené na zotavenou (dle výše úvazku)
  • mobilní telefon, notebook
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Štěpánská 2, Brno-město
  • Nástup možný ihned

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Barbora Borůvková

Vedoucí Terénního týmu včasné podpory

+420 739 962 298

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Psycholog pro Tým podpory rodiny

jedná se o práci na plný úvazek a zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou

Co Vás čeká:

  • klientela: rodiny s dětmi od 0 let do 18 let
  • přímá práce s klienty se zkušeností s psychotickým nebo afektivním onemocněním, práce s dětmi s duševními obtížemi
  • poskytování podpory klientům (v prostorách organizace i v terénu- škola, OSPOD, psychiatrická nemocnice atp.)
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta

Co od Vás očekáváme my:

  • vysokoškolské vzdělání v oboru psychologie
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • práci na plný úvazek
  • 25 dnů dovolené
  • osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků v sociálních službách dle požadavků zákona 108/2006 Sb. viz výše
  • podporu externího supervizora
  • možnost profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • V sídle organizace (Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice) možnost využít služeb malé tréninkové kavárny
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných naší organizací (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Štěpánská 2, Brno-město; nástup dle dohody.

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Nadia El Sabbaghová

Garant oblasti

+420 731 410 750

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Sociální pracovník / Case manager pro Centrum duševního zdraví Psychiatrické nemocnice Brno

Na plný nebo zkrácený úvazek dle dohody

Co Vás čeká:

  • Podpora klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • Individuální plánování a přímá podpora klienta
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • Výjezdy do terénu: domácností a rodin klienta
  • Asertivní přístup ke klientům ve zhoršeném zdravotním stavu
  • Koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
  • Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
  • Týmová spolupráce v multidisciplinárním týmu (zdravotní část týmu PN Brno) – sociální pracovníci, psychologové, peer konzultant, psychiatr, psychiatrické sestry

Co od Vás očekáváme my:

  • výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • ŘP sk. B.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na plný nebo zkrácený úvazek dle dohody
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Jugoslávská 17, Brno
  • nástup možný ihned

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Miroslava Černá, DiS

vedoucí CDZ PN Brno

731 300 752

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Zdravotní / všeobecná sestra pro Terénní tým Brno jihovýchod

Zdravotní / všeobecná sestra:

  • Poskytuje klientovi podporu a edukaci v oblasti zdravotní prevence
  • Stanovuje preventivní opatření nebo opatření, která jsou třeba při zhoršení zdravotního stavu učinit
  • Mapuje potřeby v oblasti psychického a fyzického zdraví
  • Provádí psychoedukaci o nemoci
  • Podporuje klienta v dodržování léčebného režimu, mapuje podpůrné mechanismy pro dodržování
  • Vyhodnocuje rizika v oblasti fyzického a psychického zdraví a podílí se na vytvoření protikrizového plánu
  • Spolupracuje se třetími stranami ve prospěch klienta v oblasti psychického a fyzického zdraví klienta
  • V případě potřeby klienta doprovází k zdravotním prohlídkám a vyšetřením
  • Poskytuje klientovi podporu v době jeho hospitalizace a zaměřuje se na podporu stabilizace psychického stavu

Co od Vás očekáváme:

  • Preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření
  • Odborná způsobilost podle zákona č. 96/2004 Sb., o nelékařských zdravotnických povoláních.
  • Výhodou specializační vzdělání – ošetřovatelská péče v psychiatrii
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Práci v multidisciplinárním týmu
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici
  • Práce na plný úvazek
  • 200h dovolené na zotavenou
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Štěpánská 2, Brno
  • Nástup možný ihned, případně dle dohody.

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Terezie Gargulová, DiS.

vedoucí TT Brno jihovýchod

Tel: 730 141 357