Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě hledáme nové kolegy/kolegyně na pozice:

Číšník / servírka / prodavač(ka)

Vedoucí kavárny

Pracovní místa jsou určená pouze pro osoby se zdravotním omezením (OZZ nebo OZP/ID)

Co vás čeká

· Práce na zkrácený úvazek dle dohody

· Dvousměnný provoz 8-19 hod.

Co od vás očekáváme my

· Praxe v oboru výhodou

· Příjemné vystupování, vstřícnost, samostatnost

Co vám můžeme nabídnout

· 25 dnů dovolené

· Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí

· Práci s možností profesního růstu

· Slevu na firemní produkty

· Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z.ú. (výstavy, divadlo, koncerty, …)

· … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat

· V gastronomických střediscích Prahu – prioritně kavárna Kafinet na Pedagogické fakultě Masarykovy Univerzity, Bistro tamtéž. Výhledová možnost uplatnění na novém středisku – komunitní centrum v Žabovřeskách.

· Nástup dle dohody se zaměstnavatelem


V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Jan Bernatík

vedoucí Gastro provozu

Tel.: 734 270 454

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Sociální pracovník / Case manager pro Terénní tým region sever

Co Vás čeká:

  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • podpora klientů se závažným duševním onemocněním
  • práce v terénu, podpora klientů v okresu Blansko a Brno venkov
  • práce na plný nebo částečný úvazek dle dohody

Co od Vás očekáváme my:

  • výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • pracoviště Svitavská 1b, Blansko
  • nástup možný ihned

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Romana Jelínková
vedoucí TT region sever
Tel: 734 230 751

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Metodik pro práci s dětmi

Co Vás čeká:

  • Zodpovědnost za aktualizaci metodických a odborných postupů pro práci s dětmi
  • Aktualizace metodických a odborných postupů pro práci s dětmi ve spolupráci s vedoucími týmů v daných službách
  • Metodická a odborná podpora týmů při práci s dětmi s psychickými potížemi
  • Podílení se na vytváření a zavádění metodických postupů do praxe
  • Konzultace vytvořených metodických postupů a návrhy úpravy interních předpisů s garantem kvality
  • Kontrola obsahu práce s dětskými klienty a rodinami
  • Účast na pracovní skupině Asociace komunitních služeb pro duševní zdraví
  • Podílení se na formování nových standardů péče pro nově vznikající dětské týmy na území ČR

Co od Vás očekáváme my:

  • Vysokoškolské vzdělání humanitárního směru (sociální směr výhodou)
  • Odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • Tři roky praxe v oboru
  • Zkušenosti s prací s dětmi v sociálních službách, školství či zdravotnictví
  • Znalost specifik práce s dětmi
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatický a podpůrný přístup
  • Tvořivost a kreativitu
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • Trestní bezúhonnost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • Práce na plný úvazek
  • 25 dnů dovolené
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Nadstandartní interní vzdělávání
  • Osobní rozvojový plán
  • Podporu externího supervizora
  • Možnost profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty, …)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Brno, Tuřanská 199/12 nebo dle domluvy pracoviště ve Znojmě, Břeclavi, Hodoníně a Blansku

Nástup ihned nebo dle dohody


V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

PhDr. Marie Zimmermannová

odborná vedoucí služeb

Tel: 777 632 923

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Peer konzultant Týmu podpory bydlení Znojmo

Na úvazek: 0,2

Co Vás čeká:

  • podpora běžného fungování klientů v chráněném bydlení, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • aktivní práce s druhými lidmi prostřednictvím svých zkušeností s duševní nemocí (formou individuální i skupinové spolupráce)
  • podpora osob duševním onemocněním v procesu zotavování se na základě vlastního příkladu a své motivace, aktivní práce se svým příběhem o nemoci a zotavování se
  • komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • vlastní zkušenost s duševním onemocněním
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je
  • porozumění svojí nemoci a svému procesu zotavování se a ochota o svém onemocnění mluvit
  • stabilizovaný zdravotní stav

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na úvazek 0,2 (t. j. 8 hodin týdně)
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni 🙂

Kde budete pracovat:

  • Velká Mikulášská 33/18, Znojmo
  • působnost okres Znojmo
  • termín nástupu: dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Miroslav Boháč

vedoucí týmu

Tel: 739 242 068

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Case manager / Sociální pracovník pro Centrum zotavení

Na úvazek: 0,5 a 1,0

Co Vás čeká:

  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • Koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
  • Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • Individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta

Co od Vás očekáváme my:

  • Vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření (VOŠ nebo VŠ, obor sociální práce, sociální pedagogika, nebo speciální pedagogika), nebo kurz pracovníka v sociálních službách
  • Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání
  • ŘP skupiny B výhodou
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce: poloviční úvazek – 13 250 až 16 500 Kč, plný úvazek 26 500 až 33 000 Kč záleží na délce praxe, finanční příspěvek za roky působení v organizaci
  • Práce na poloviční úvazek 0,5 nebo na plný úvazek
  • 25 dnů dovolené (dle výše úvazku)
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Podporu externího supervizora
  • Možnost profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • … a především stabilní kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Adresa pracoviště: Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice
  • Nástup dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Bc. Silvia Kaderková
vedoucí/case manager – Centrum zotavení

Tel: 739 293 521

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Psycholog pro Terénní tým region východ

Na úvazek: 0,25

Co Vás čeká:

  • práce s dospělými a dospívajícími ve věku od 11 let, kteří mají psychické problémy
  • podpora klientů se závažným duševním onemocněním
  • poskytování poradenských a psychoterapeutických služeb
  • individuální a skupinové konzultace s klienty
  • poskytování krizové intervence
  • účast na intervizích a supervizích
  • účast na poradách organizace
  • úzká spolupráce s dalšími odbornými pracovníky
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • prezentace organizace a služby spolupracujícím organizacím a institucím

Co od Vás očekáváme my:

  • vysokoškolské vzdělání v oboru psychologie
  • alespoň 200 absolvovaných hodin terapeutického výcviku výhodou
  • zkušenost s prací s lidmi s duševním onemocněním výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • profesionální a proklientské chování
  • flexibilitu, odpovědnost
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • trestní bezúhonnost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na 0,25 úvazku
  • 25 dnů dovolené na zotavenou (dle výše úvazku)
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • 17. listopadu 1a, 690 81 Břeclav
  • terénní práce v ORP: Břeclav, Hustopeče a Mikulov
  • nástup od 1. 6. 2024

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Klára Kučerová

vedoucí terénního týmu region východ

Tel: +420 731 912 605

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Sociální pracovník / Case manager pro Terénní tým region východ

Na úvazek: 0,25

Co Vás čeká:

  • práce s dospělými a dospívajícími ve věku od 11 let, kteří mají psychické problémy
  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • podpora klientů se závažným duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • výhodou VŠ nebo vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • trestní bezúhonnost
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na 0,25 úvazku
  • 25 dnů dovolené na zotavenou (dle výše úvazku)
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • 17. listopadu 1a, 690 81 Břeclav
  • terénní práce v ORP: Břeclav, Hustopeče a Mikulov
  • nástup od 1. 6. 2024

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Klára Kučerová

vedoucí terénního týmu region východ

Tel: +420 731 912 605

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Sociální pracovník / Case manager pro Terénní tým region jih

Co Vás čeká:

  • práce s dospělými a dospívajícími ve věku od 11 let, kteří mají psychické problémy
  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • podpora klientů se závažným duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na plný/částečný úvazek
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Pontassievská 918/1, Znojmo
  • Terénní práce v ORP Znojmo, Moravský Krumlov, Ivančice, Pohořelice, Židlochovice
  • Nástup dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Šárka Muchová
vedoucí Terénní tým region jih

Tel: 731 046 645

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Vedoucí Centra duševního zdraví

Práce na plný úvazek

Co Vás čeká:

  • Vedení sociální části multidisciplinárního týmu
  • Spolupráce se zdravotní částí CDZ
  • Koordinace registrované služby CDZ v lokalitě Brno, dle standardů CDZ
  • Aktivní spolupráce s řadou služeb v rámci komunitní péče a psychiatrických nemocnic v procesu transformace psychiatrické péče
  • Vedení požadované dokumentace spojené s koordinací a vedením týmu, případně vlastních klientů
  • Kontrola vedení dokumentace a evidence zaměstnanců
  • Administrativa – zpracování podkladů, výstupů, hodnocení
  • Individuální plánování a přímá podpora klienta
  • Podpora členů týmu při zajišťování služby
  • Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • Výjezdy do domácností a rodin
  • Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost

Co od Vás očekáváme my:

  • Vzdělání min. vyšší odborné, sociálního zaměření
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru a s vedením týmu výhodou
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)
  • Ř. p. skupiny B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí
  • možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací
  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • cca 200h dovolené na zotavenou
  • osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
  • podporu externího supervizora
  • možnost profesního růstu
  • Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Jugoslávská 17, Brno

Nástup od 1.5. 2024


V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Nadia El Sabbaghová

Garant oblasti

+420 731 410 750

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Šička, pracovnice/pracovník v šicí dílně

Úvazek 5-10 hodin týdně, jen pro OZP

Co Vás čeká:

  • jednoduché šicí práce na průmyslových šicích strojích, ruční šití
  • řezání, stříhání, drukování
  • žehlení, vycpávání textilních výrobků
  • úklid dílny
  • pomoc při prodejích
  • kreativní činnosti jako vyšívání, háčkování, pletení

Co od Vás očekáváme my:

  • výhodou znalost šití na průmyslových strojích
  • osoba zdravotně znevýhodněná OZP 1. až 3. stupně
  • pracovitost, učenlivost, flexibilita
  • zkušenosti se zpracováváním textilu výhodou
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se samovzdělávat

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na zkrácený úvazek
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Brno, Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice
  • Nástup ihned

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Ing. Marie Janáčková

Vedoucí výrobní dílny šicí

Tel.: +420 733 536 295

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Vedoucí Týmu včasné podpory

Práce na plný úvazek

Co Vás čeká:

  • Vedení 6-ti členného týmu
  • Koordinace registrované služby krizová pomoc v lokalitě Brno
  • Práce přístupem Otevřeného dialogu
  • Aktivní spolupráce s řadou služeb v rámci komunitní péče a psychiatrických nemocnic v procesu transformace psychiatrické péče
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • Kontrola vedení dokumentace a evidence zaměstnanců
  • Administrativa – zpracování podkladů, výstupů, hodnocení
  • Individuální plánování a přímá podpora klienta
  • Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • Výjezdy do domácností a rodin
  • Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost

Co od Vás očekáváme my:

  • Vzdělání min. vyšší odborné, sociálního zaměření
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru a s vedením týmu výhodou
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)
  • Ř. p. skupiny B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí
  • možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací
  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • cca 200h dovolené na zotavenou
  • osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
  • podporu externího supervizora
  • možnost profesního růstu
  • Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Štěpánská 2, Brno-město

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Nadia El Sabbaghová

Garant oblasti

+420 731 410 750

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Zdravotní / všeobecná sestra pro Terénní tým Brno jihovýchod

Zdravotní / všeobecná sestra:

  • Poskytuje klientovi podporu a edukaci v oblasti zdravotní prevence
  • Stanovuje preventivní opatření nebo opatření, která jsou třeba při zhoršení zdravotního stavu učinit
  • Mapuje potřeby v oblasti psychického a fyzického zdraví
  • Provádí psychoedukaci o nemoci
  • Podporuje klienta v dodržování léčebného režimu, mapuje podpůrné mechanismy pro dodržování
  • Vyhodnocuje rizika v oblasti fyzického a psychického zdraví a podílí se na vytvoření protikrizového plánu
  • Spolupracuje se třetími stranami ve prospěch klienta v oblasti psychického a fyzického zdraví klienta
  • V případě potřeby klienta doprovází k zdravotním prohlídkám a vyšetřením
  • Poskytuje klientovi podporu v době jeho hospitalizace a zaměřuje se podporu stabilizace psychického stavu

Co od Vás očekáváme:

  • Preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření
  • Odborná způsobilost podle zákona č. 96/2004 Sb., o nelékařských zdravotnických povoláních.
  • Výhodou specializační vzdělání – ošetřovatelská péče v psychiatrii
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • práci v multidisciplinárním týmu
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici
  • práce na plný úvazek
  • 200h dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Sdružením Práh (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Štěpánská 2, Brno
  • Nástup možný ihned, případně dle dohody.

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Terezie Gargulová, DiS.

vedoucí TT Brno jihovýchod

Tel: 730 141 357