Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Psycholog pro Terénní tým podpory bydlení

Na úvazek: 0,5

Co Vás čeká:

  • Terénní psychologická podpora dospělým lidem s duševním onemocněním, kteří jsou v bytové nouzi, nebo pobývají na ulici
  • Terénní psychologická podpora osobám s duální diagnózou, případně osobám, které nadužívají návykové látky nebo medikamenty
  • Práce v přirozeném prostředí klientů, v terénu, ale také v zázemí organizace
  • Poskytování poradenských a terapeutických služeb
  • Individuální konzultace s klienty
  • Společná setkání s klienty a jejich rodinnými příslušníky, osobami blízkými, případně se třetími stranami
  • Spolupráce s psychiatrickými zařízeními, ambulantními psychiatry a dalšími odborníky (sociální kurátoři, opatrovníci, městská policie, jiné sociální služby apod.)
  • v rámci poskytování komplexní podpory
  • Poskytování krizové intervence
  • Účast na intervizích psychologů, supervizích týmu a na týmových poradách
  • Týmová spolupráce v multidisciplinárním týmu – sociální pracovníci, psycholog, asistent pro hledání bydlení, konzultující psychiatr, příp. peer konzultant atp.

Co od Vás očekáváme my:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru psychologie
  • Alespoň 200 absolvovaných hodin terapeutického výcviku výhodou
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Profesionální a proaktivní přístup při práci s klienty
  • Motivaci k dlouhodobému provázení klientů v jejich nepříznivé životní situaci
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu, flexibilitu, odpovědnost
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)
  • Trestní bezúhonnost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci na 0,5 úvazku
  • Příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí
  • Práci se specifickou cílovou skupinou osob s duševním onemocněním
  • v nepříznivé životní situaci a možnost podílet se na vzniku nové formy podpory bydlení pro cílovou skupinu
  • Možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací, možnost účastnit se pracovních skupin zabývající se vybranými tématy
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci, možnost profesního růstu, Osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků, podporu externího supervizora
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce, mzda souvisí s počtem let praxe a pohybuje se v rozmezí od 14.700Kč – 17.950Kč
  • 25 dnů dovolené a 3 dny Sick day
  • Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb) a nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • …a především práci v dynamickém týmu, který tě všemu naučí a bude ti vždy oporou!

Kde budete pracovat:

  • Sídlo týmu – Křenová 63, Brno, 602 00
  • Terénní práce v Brně a jeho městských částech
  • Nástup od 1. ledna 2024

Hlaste se nejpozději do 31.10. 2023, výběrové řízení proběhne v průběhu listopadu, vybrané uchazeče budeme telefonicky kontaktovat nejpozději do 3.11. 2023


V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Tereza Chvojková, vedoucí týmu, tel.: 606 586 440

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Psycholog pro Chráněné bydlení komunitního typu

Na úvazek: 0,7

Co Vás čeká:

  • poskytování psychologické podpory klientům v terénu – přirozeném prostředí
  • poskytování poradenských a psychoterapeutických služeb
  • individuální a skupinové konzultace s klienty
  • poskytování krizové intervence
  • spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
  • koordinace podpory kolem klienta a úzká mezioborová spolupráce s dalšími odbornými pracovníky (psychiatr, case manager, rodina klienta)
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • prezentace organizace a služby spolupracujícím organizacím a institucím
  • účast na poradách organizace
  • účast na supervizích

Co od Vás očekáváme my:

  • min. vysokoškolské vzdělání v oboru psychologie
  • započatý psychoterapeutický výcvik výhodou
  • zkušenost s prací s lidmi s duševním onemocněním výhodou
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • trestní bezúhonnost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • práci na 0,7 úvazku
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce, mzda souvisí s počtem let praxe a pohybuje se v rozmezí od 20 900 – do 25 500,- Kč
  • k základnímu platu náleží osobní hodnocení, které se odvíjí od kvality práce pracovníka a aktuální finanční situace organizace
  • pracovní doba ve všední dny, od pondělí do pátku
  • 25 dnů dovolené (+ 3 dny sick days)
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • podporu externího supervizora
  • možnost profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (např. zvýhodněné ceny na zboží v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh (výstavy, divadlo, koncerty aj.)
  • …a v neposlední řadě skvělý tým, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • na území města Brna
  • adresa pracoviště: Štěpánská 2
  • nástup ideálně od 15. 10. 2023 nebo dle dohody později
  • hlaste se nejpozději do 30. 9. 2023, výběrové řízení se uskuteční během října 2023, vybrané uchazeče budeme telefonicky kontaktovat
  • nabídka práce je vhodná i pro absolventy

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Karolína Dlouhá, DiS.

Vedoucí Chráněného bydlení komunitního typu

Tel.: 734 850 586

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Metodik

Co Vás čeká:

  • Popis a analýza interních metodických procesů organizace
  • Navrhování optimalizace metodických procesů
  • Samostatné řízení metodických procesů přímé péče
  • Vytváření metodických postupů pro sociálně a jejich implementace v praxi
  • Konzultace a implementace nových metodických způsobů v týmech;
  • Procesní řízení ročního plánu organizace zaměřeného na rozvoj kvality přímé péče
  • Podílení se na tvorbě ročního plánu organizace
  • Spolupráce s pracovníky z vyššího managementu
  • Úzká spolupráce s členy nejvyššího řídícího orgánu organizace
  • Do jednoho roku od nástupu v plánu reorganizace pozice na pozici vyššího managementu – garant metodického týmu (řídí pracovníky metodického týmu a celou koncepci a provoz metodického týmu)

Co od Vás očekáváme my:

  • zkušenost na pozici obdobného charakteru
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • výhodou VŠ manažerského zaměření

Co Vám můžeme nabídnout:

  • možnost dalšího profesního růstu
  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na plný úvazek
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • příležitost podílet se na nové koncepci procesního řízení ve velké organizaci (cca 250 zaměstnanců)
  • podporu externího kouče
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Tuřanská 12, Brno
  • po dohodě je možné i Znojmo, Hodonín, Blansko s pravidelnými cestami do Brna
  • ihned nebo dle domluvy

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

PhDr. Marie Zimmermannová

Odborný garant
Tel.: 777 63 29 23

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Peer konzultant do Týmu CDZ Brno Bohunice

Práce na plný úvazek.

Co Vás čeká:

  • Přímá práce s klienty Centra duševního zdraví Brno
  • Podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • Úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, sociálními pracovníky, psychiatrickými sestrami, IPS specialistou a dalšími odborníky a rodinou klienta
  • Návštěvy v psychiatrických nemocnicích a ambulancích
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • Aktivní práce s druhými lidmi prostřednictvím svých zkušeností s duševní nemocí (formou individuální i skupinové spolupráce)
  • Podpora osob s duševním onemocněním v procesu zotavení na základě vlastního příběhu a své motivace
  • Aktivní práce se svým příběhem o nemoci a zotavení
  • Komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • Vlastní zkušenost s duševním onemocněním
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • Odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • Chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je
  • Porozumění svojí nemoci a svému procesu zotavení a ochota o svém onemocnění mluvit
  • Stabilizovaný zdravotní stav

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • Práce na úvazek 0,5 – 0,75 úv.
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • Mobilní telefon, notebook, možnost práce na home office
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • Účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Pracoviště: Pavilon G, Jihlavská 20, 625 00 Brno Bohunice
  • Působnost: Brno
  • Termín nástupu: Listopad 2023

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Michaela Havelková
vedoucí sociální části CDZ Brno
Tel: 732 144 435

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Sociální pracovník/Case manager pro Terénní tým Brno-Jihovýchod

Práce na plný úvazek.

Co Vás čeká:

  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • podpora klientů se závažným duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření (VOŠ nebo VŠ, obor sociální práce, sociální pedagogika, nebo speciální pedagogika), nebo kurz pracovníka v sociálních službách
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • ŘP skupiny B výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na plný úvazek
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • adresa pracoviště: Štěpánská 2, Brno – střed, 602 00
  • Terénní práce v lokalitě Brno – jihovýchod
  • Nástup od 01.11.2023

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Terezie Gargulová, DiS.
vedoucí Terénního týmu Brno – Jihovýchod
Tel: 730 141 357

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Case manager v oblasti zdraví pro Terénní tým region sever

Jedná se o práci na poloviční úvazek.

Co Vás čeká:

  • Podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • Úzká spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry, psychology, odborníky a rodinou klienta
  • Návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • Individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta

Co od Vás očekáváme my:

  • Preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření
  • Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • Schopnost především týmové, ale i samostatné práce
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • ŘP skupiny B podmínkou – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • Práce na 0,5 úvazek
  • 25 dnů dovolené
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Podporu externího supervizora
  • Možnost profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty, …)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • V ORP Rosice, Kuřim, Tišnov, Šlapanice
  • Adresa pracoviště: Svitavská 1b, Blansko
  • Nástup: ihned nebo dle dohody, výběrové řízení proběhne, jakmile bude dostatek vhodných zájemců

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Romana Jelínková
Vedoucí – Terénní tým region sever
tel.: 734 230 751

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Peer konzultant pro Tým podpory bydlení Znojmo

Co Vás čeká:

  • podpora běžného fungování klientů v chráněném bydlení, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • aktivní práce s druhými lidmi prostřednictvím svých zkušeností s duševní nemocí (formou individuální i skupinové spolupráce)
  • podpora osob s duševním onemocněním v procesu zotavování se na základě vlastního příkladu a své motivace
  • aktivní práce se svým příběhem o nemoci a zotavování se
  • komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • vlastní zkušenost s duševním onemocněním
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je
  • porozumění svojí nemoci a svému procesu zotavování se a ochota o svém onemocnění mluvit
  • stabilizovaný zdravotní stav

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na úvazek 0,2 (tj. 8 hodin týdně)
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni 🙂

Kde budete pracovat:

  • adresa pracoviště: Velká Mikulášská 33/18, Znojmo
  • působnost okres Znojmo  
  • termín nástupu 1. 1. 2024

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Miroslav Boháč
vedoucí týmu
Tel: 739 242 068