Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Psychiatrická/všeobecná sestra pro nové Centrum duševního zdraví Práh

0,5-1,0 úvazku

Co Vás čeká:

  • Práce psychiatrické sestry v terénu – psychiatrická rehabilitace, edukace, motivace, hodnocení zdravotního stavu a další
  • Úzká spolupráce s dalšími odborníky v multidisciplinárním týmu – s psychiatrem, psychiatrickými sestrami, sociálními pracovníky, peer konzultantem a dalšími odborníky
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou podporou klienta
  • Komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • Specializace potřebná pro výkon psychiatrické sestry
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • Chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • Práce na úvazek 0,5 – 1,0 (tj. 20 – 40 hodin týdně)
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • Účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Adresa pracoviště: Tuřanská 12, Brno
  • Působnost Brno – město
  • Ttermín nástupu: dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

jiri.supa@prahjm.cz

607756729

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Psychiatr pro nové Centrum duševního zdraví Práh

0,5-1,0 úvazku

Co Vás čeká:

  • Práce psychiatra v ambulanci i v terénu
  • Úzká spolupráce s dalšími odborníky v multidisciplinárním týmu – s psychiatrem, psychiatrickými sestrami, sociálními pracovníky, peer konzultantem a dalšími odborníky
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou podporou klienta
  • Komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • Odbornost potřebná pro výkon psychiatra
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • Chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • Práce na úvazek 0,5 – 1,0 (tj. 20 – 40 hodin týdně)
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • Účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Adresa pracoviště: Tuřanská 12, Brno
  • Působnost Brno – město
  • Termín nástupu: dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

jiri.supa@prahjm.cz

607756729

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Klinický psycholog pro nové Centrum duševního zdraví Práh

0,5-1,0 úvazku

Co Vás čeká:

  • Práce klinického psychologa v ambulanci i v terénu
  • Úzká spolupráce s dalšími odborníky v multidisciplinárním týmu – s psychiatrem, psychiatrickými sestrami, sociálními pracovníky, peer konzultantem a dalšími odborníky
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou podporou klienta
  • Komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • Odbornost potřebná pro výkon klinického psychologa
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • Chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • Práce na úvazek 0,5 – 1,0 (tj. 20 – 40 hodin týdně)
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • Účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Adresa pracoviště: Tuřanská 12, Brno
  • Působnost Brno – město
  • Termín nástupu: dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

jiri.supa@prahjm.cz

607756729

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na:

Pozice v novém Centru duševního zdraví Práh

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Peer konzultant pro Terénní tým Brno jihovýchod

Na poloviční úvazek

Co Vás čeká:

  • podpora běžného fungování klientů v jejich samostatném bydlení, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • aktivní práce s druhými lidmi prostřednictvím svých zkušeností s duševní nemocí (formou individuální i skupinové spolupráce)
  • podpora osob s duševním onemocněním v procesu zotavování se na základě vlastního příkladu a své motivace
  • aktivní práce se svým příběhem o nemoci a zotavování se
  • komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • vlastní zkušenost s duševním onemocněním
  • chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je
  • porozumění svojí nemoci a svému procesu zotavování se a ochota o svém onemocnění mluvit
  • stabilizovaný zdravotní stav

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na úvazek 0,5 (tj. 20 hodin týdně)
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • adresa pracoviště: Tuřanská 12, Brno
  • působnost Brno – město
  • termín nástupu: dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Terezie Gargulová, DiS.
vedoucí týmu
Tel: 730 141 357

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Sociální pracovník / Case manager pro Terénní tým region sever

Na úvazek: 0,5

Co Vás čeká:

  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • podpora klientů se závažným duševním onemocněním
  • práce v terénu, podpora klientů v okresu Blansko a Brno venkov
  • práce na 0,5 úvazek

Co od Vás očekáváme my:

  • výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • pracoviště Svitavská 1b, Blansko
  • nástup možný dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Romana Jelínková
vedoucí TT region sever
Tel: 734 230 751

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Sociální pracovník / Case manager v oblasti zdraví do multidisciplinárního týmu pro Terénní tým region sever

Na úvazek: 0,5

Co Vás čeká:

  • Podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • Úzká spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry, psychology, odborníky a rodinou klienta
  • Návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • Individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta

Co od Vás očekáváme my:

  • Preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření
  • Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • Schopnost především týmové, ale i samostatné práce
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • Ř. p. skupiny B podmínkou – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • Práce na 0,5 úvazek
  • 25 dnů dovolené
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Podporu externího supervizora
  • Možnost profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty, …)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • okres Blansko a Brno venkov
  • adresa pracoviště: Svitavská 1b, Blansko

Nástup možný ihned nebo dle dohody, výběrové řízení proběhne, jakmile bude dostatek vhodných zájemců


V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Romana Jelínková
vedoucí TT region sever
Tel: 734 230 751

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Psycholog pro Komunitní tým dětského duševního zdraví

Co Vás čeká:

  • práce s dětmi, které mají psychické problémy
  • podpora dětí (a jejich rodin), které jsou v krizi
  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • podpora klientů se závažnými duševními potížemi

Co od Vás očekáváme my:

  • vystudovaný obor psycholog
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na celý/částečný úvazek dle dohody
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Pontassievská 918/1, Znojmo
  • Terénní práce v ORP Znojmo, Moravský Krumlov, Ivančice, Pohořelice, Židlochovice
  • Nástup: dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Šárka Muchová

vedoucí Komunitní tým dětského duševního zdraví

Tel: 731 046 645

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Hledáme nového/novou kolegu/kolegyni na pozici:

Pomocný pracovník při kulturních akcích (pouze pro OZP-ID)

Co vás čeká

  • pomoc při přípravě sálů a kavárny na akce konané v Café Práh
  • flexibilní čas pracovní doby dle domluvy a práce

Co od vás očekáváme my

  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • fyzická zdatnost (těžší břemena) – přenášení židlí a stolů
  • pozice je určena pouze pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZP-ID)

Co vám můžeme nabídnout

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat

  • Adresa pracoviště: Café Práh, Ve Vaňkovce 1, 602 00 Brno
  • Nástup dle domluvy

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací, navštivte nás osobně v Café Práh, Ve Vaňkovce 1.

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Pomocná pracovnice / pracovník výrobní dílny šicí (jen pro OZP-ID)

Co Vás čeká:

  • Chráněné pracovní místo určené pouze pro osoby se zdravotním omezením (OZP/ID)
  • Možnost zkráceného úvazku
  • Příprava textilních dílů, jednoduché šití, žehlení, úklid šicí dílny
  • Jednosměnný dopolední provoz

Co od Vás očekáváme my:

  • Zájem o ruční práce
  • Manuální zručnost
  • Spolehlivost, pečlivost, pravidelnost v docházce

Co Vám můžeme nabídnout:

  • 25 dnů dovolené
  • Práci na zkrácený úvazek 4-10 hodin týdně
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Práci s možností profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • V sídle organizace (Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice) možnost zakoupit občerstvení a využít malé tréninkové kavárny
  • Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty, …)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Tuřanská 12, 620 00 Brno, Brněnské Ivanovice; nástup dle dohody se zaměstnavatelem

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Marie Janáčková

Vedoucí šicí dílny

Tel.: 733 536 295

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Včasný intervent ve službě Krizová pomoc

na úvazek 0,75 / zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou

Co Vás čeká:

  • práce s klienty a jejich sítí, kteří se nachází v krizi
  • podpora běžného fungování klientů, kteří se nachází v krizové situaci, v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • přímá práce s klienty na principu otevřeného dialogu, prostřednictvím síťových setkání
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • podpora osob s duševním onemocněním v procesu zotavování se na základě vlastního příkladu a své motivace
  • komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost s prací s naší cílovou skupinou (osoby v krizi, osoby s duševními obtížemi)
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na úvazek 0,75
  • 25 dnů dovolené na zotavenou (dle výše úvazku)
  • mobilní telefon, notebook
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Štěpánská 2, Brno-město
  • Nástup možný ihned

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Barbora Borůvková

Vedoucí Terénního týmu včasné podpory

+420 739 962 298