Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Sociální pracovník / Case manager do Chráněného bydlení skupinového Brno

Co Vás čeká:

  • Přímá práce s klienty chráněného bydlení:
  • Individuální podpora klientů při nácvicích potřebných k samostatnému bydlení (například nácviky vaření a úklidu, podpora při hospodaření s financemi, doprovody k lékařům nebo na úřady)
  • Práce se skupinou klientů souvisí s vedením společných schůzek na bytech, kde žije více klientů pohromadě
  • Koordinace podpory kolem klienta: individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta, spolupráce s rodinou
  • Mezioborová spolupráce: psychiatr, psycholog, odborníci z dalších služeb, úředníci, kurátoři, policie – tzv. case management
  • Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
  • Týmová spolupráce v multidisciplinárním týmu – sociální pracovníci, psycholog, asistent pro hledání bydlení, konzultující psychiatr, peer konzultant atp.
  • Vedení požadované dokumentace v písemné a elektronické podobě spojené s přímou péčí o klienta

Co od Vás očekáváme my:

  • Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách), vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření nebo bakalářské obory daného směru
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • Schopnost především týmové, ale i samostatné práce
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • Ř. p. skupiny B výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na poloviční úvazek, flexibilní pracovní doba -20h týdně, od 1.1. 2025 možnost navýšení na celý úvazek
  • 100 hodin dovolené
  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Lidická 698/15, Brno, 602 00
  • Nástup od 15.8.2024

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Tereza Kišgeci
Vedoucí Chráněného bydlení skupinového Brno
Tel.: 734 152 544

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Hledáme oblastního garanta služeb pro Brno, který se stane klíčovým článkem našeho týmu a pomůže nám poskytovat komplexní podporu lidem s psychickými obtížemi.

Veškeré informace o pozici naleznete na níže přiloženém PDF:


V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Jiří Šupa, Ph.D.
odborný garant služeb
Tel: 607 756 729

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

IPS specialista pro Terénní tým Brno Jihovýchod

Na úvazek 0,75

Co Vás čeká:

  • přímá práce s klienty v oblasti práce (tvorba životopisu, příprava klientů pro pracovní pohovor, jednání se zaměstnavateli, komunikace s ÚP, doprovody klientů na pracoviště)
  • účast na platformách IPS v Praze
  • vedení skupinových aktivit Job club
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • spolupráce v sociálně zdravotním týmu

Co od Vás očekáváme my:

  • výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • ŘP sk. B.
  • Pozice je vhodná i pro OZP

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • 25 dnů dovolené na zotavenou (dle výše úvazku)
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • pro TT Brno JV Štěpánská 2, Brno
  • nástup možný ihned

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Terezie Gargulová, DiS.
vedoucí Terénního týmu Brno jihovýchod

Tel: 730 141 357

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Asistent produkčního v Café Práh (pouze pro OZP-ID)

Co Vás čeká:

  • pomoc při přípravě sálů a kavárny na akce konané v Café Práh
  • flexibilní čas pracovní doby dle domluvy a práce

Co od Vás očekáváme my:

  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • fyzická zdatnost (těžší břemena) – přenášení židlí a stolů
  • pozice je určena pouze pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZP-ID)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • 25 dnů dovolené na zotavenou (dle výše úvazku)
  • možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Café Práh, Ve Vaňkovce 1, 602 00 Brno

Nástup ideálně od srpna 2024


V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací, navštivte nás osobně v Café Práh, Ve Vaňkovce 1

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Vedoucí Centra duševního zdraví Brno

Práce na plný úvazek

Co Vás čeká:

  • Vedení sociální části multidisciplinárního týmu
  • Spolupráce se zdravotní částí CDZ
  • Koordinace registrované služby CDZ v lokalitě Brno, dle standardů CDZ
  • Aktivní spolupráce s řadou služeb v rámci komunitní péče a psychiatrických nemocnic v procesu transformace psychiatrické péče
  • Vedení požadované dokumentace spojené s koordinací a vedením týmu, případně vlastních klientů
  • Kontrola vedení dokumentace a evidence zaměstnanců
  • Administrativa – zpracování podkladů, výstupů, hodnocení
  • Individuální plánování a přímá podpora klienta
  • Podpora členů týmu při zajišťování služby
  • Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • Výjezdy do domácností a rodin
  • Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost

Co od Vás očekáváme my:

  • Vzdělání min. vyšší odborné, sociálního zaměření
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru a s vedením týmu výhodou
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)
  • Ř. p. skupiny B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí
  • možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací
  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • cca 200h dovolené na zotavenou
  • osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
  • podporu externího supervizora
  • možnost profesního růstu
  • Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Jihlavská 20, Brno

Nástup od 1.7. 2024


V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Nadia El Sabbaghová

Garant oblasti

+420 731 410 750

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Vedoucí Centra duševního zdraví

Práce na plný úvazek

Co Vás čeká:

  • Vedení sociální části multidisciplinárního týmu
  • Spolupráce se zdravotní částí CDZ
  • Koordinace registrované služby CDZ v lokalitě Brno, dle standardů CDZ
  • Aktivní spolupráce s řadou služeb v rámci komunitní péče a psychiatrických nemocnic v procesu transformace psychiatrické péče
  • Vedení požadované dokumentace spojené s koordinací a vedením týmu, případně vlastních klientů
  • Kontrola vedení dokumentace a evidence zaměstnanců
  • Administrativa – zpracování podkladů, výstupů, hodnocení
  • Individuální plánování a přímá podpora klienta
  • Podpora členů týmu při zajišťování služby
  • Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • Výjezdy do domácností a rodin
  • Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost

Co od Vás očekáváme my:

  • Vzdělání min. vyšší odborné, sociálního zaměření
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru a s vedením týmu výhodou
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)
  • Ř. p. skupiny B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí
  • možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací
  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • cca 200h dovolené na zotavenou
  • osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
  • podporu externího supervizora
  • možnost profesního růstu
  • Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Jugoslávská 17, Brno

Nástup dle dohody.


V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Nadia El Sabbaghová

Garant oblasti

+420 731 410 750

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Zdravotní / všeobecná sestra pro Terénní tým Brno jihovýchod

Zdravotní / všeobecná sestra:

  • Poskytuje klientovi podporu a edukaci v oblasti zdravotní prevence
  • Stanovuje preventivní opatření nebo opatření, která jsou třeba při zhoršení zdravotního stavu učinit
  • Mapuje potřeby v oblasti psychického a fyzického zdraví
  • Provádí psychoedukaci o nemoci
  • Podporuje klienta v dodržování léčebného režimu, mapuje podpůrné mechanismy pro dodržování
  • Vyhodnocuje rizika v oblasti fyzického a psychického zdraví a podílí se na vytvoření protikrizového plánu
  • Spolupracuje se třetími stranami ve prospěch klienta v oblasti psychického a fyzického zdraví klienta
  • V případě potřeby klienta doprovází k zdravotním prohlídkám a vyšetřením
  • Poskytuje klientovi podporu v době jeho hospitalizace a zaměřuje se podporu stabilizace psychického stavu

Co od Vás očekáváme:

  • Preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření
  • Odborná způsobilost podle zákona č. 96/2004 Sb., o nelékařských zdravotnických povoláních.
  • Výhodou specializační vzdělání – ošetřovatelská péče v psychiatrii
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • práci v multidisciplinárním týmu
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici
  • práce na plný úvazek
  • 200h dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Sdružením Práh (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Štěpánská 2, Brno
  • Nástup možný ihned, případně dle dohody.

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Terezie Gargulová, DiS.

vedoucí TT Brno jihovýchod

Tel: 730 141 357