Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici

Case manager pro Terénní tým Břeclavsko

  • na úvazek 0,25

Co Vás čeká:

· podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů

· úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta

· návštěvy v psychiatrických nemocnicích

· vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta

· individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta

· podpora klientů se závažným duševním onemocněním

· práce v terénu, podpora klientů v okrese Břeclav

· práce na úvazek 0,25

Co od Vás očekáváme my:

· výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou

· odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání

· zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou

· odolnost vůči psychické zátěži a stresu

· empatii a vnímavost vůči potřebám klientů

· schopnost samostatné i týmové práce

· komunikační a organizační schopnosti

· profesionální a příjemné vystupování

· důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů

· ochota učit se novému a dále se vzdělávat

· uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

· řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

· zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí

· zajímavou, různorodou a smysluplnou práci

· mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce

· 25 dnů dovolené na zotavenou (dle výše úvazku)

· vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních

· příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním

· podporu externího supervizora

· Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)

· nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny

· účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

· Adresa pracoviště: 17.listopadu 2995/1a, Břeclav

· Působnost: okres Břeclav

· Termín nástupu: od 1.2.2023 (dle domluvy)

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Vyhrazujeme si právo tuto pozici neobsadit.

___________________________________________________________________________

Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Sabina Kaňová
vedoucí týmu
Tel: 731 441 382

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici

Case manager v oblasti zdraví pro Terénní tým Břeclavsko

  • na úvazek 0,25

Co Vás čeká:

· Poskytuje klientovi podporu a edukaci v oblasti zdravotní prevence

· Stanovuje preventivní opatření nebo opatření, která je třeba při zhoršení zdrav. stavu učinit

· Mapuje potřeby v oblasti psychického a fyzického zdraví

· Provádí psychoedukaci o nemoci

· Podporuje klienta v dodržování léčebného režimu, mapuje podpůrné mechanismy pro dodržování léčebného režimu

· Vyhodnocuje rizika v oblasti fyzického a psychického zdraví a podílí se na vytvoření protikrizového plánu

· Spolupracuje se třetími stranami ve prospěch klienta v oblasti jeho psychického a fyzického zdraví

· V případě potřeby klienta doprovází ke zdravotním prohlídkám a vyšetřením

· Poskytuje klientovi podporu v době jeho hospitalizace a zaměřuje se podporu stabilizace psychického stavu

Co od Vás očekáváme my:

· Preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření

· Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání

· Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou

· Schopnost především týmové, ale i samostatné práce

· Odolnost vůči psychické zátěži a stresu

· Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů

· Komunikační a organizační schopnosti

· Profesionální a příjemné vystupování

· Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů

· Ochota učit se novému a dále se vzdělávat

· Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

Co Vám můžeme nabídnout:

· Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním

· Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí

· Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci

· Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce

· Práce na zkrácený úvazek

· 100 – 200h dovolené na zotavenou (dle úvazku)

· Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních

· Podporu externího supervizora

· Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)

· Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny

· Účast na společenských akcích pořádaných Sdružením Práh (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

· Adresa pracoviště: 17.listopadu 2995/1a, Břeclav

· Působnost: okres Břeclav

· Termín nástupu: od 1.2.2023 (dle domluvy)

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

___________________________________________________________________________

Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Sabina Kaňová
vedoucí týmu
Tel: 731 441 382

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Nyní hledáme nového/novou kolegu/kolegyni na pozici

Psycholog pro Terénní tým region sever

Co Vás čeká:

· psychologická podpora dospělým a dospívajícím od 11 v terénu – přirozeném prostředí

· poskytování poradenských a psychoterapeutických služeb

· individuální a skupinové konzultace s klienty

· poskytování krizové intervence

· účast na intervizích a supervizích

· účast na poradách organizace

· úzká spolupráce s dalšími odbornými pracovníky

· vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta

· prezentace organizace a služby spolupracujícím organizacím a institucím

Co od Vás očekáváme my:

· min. vysokoškolské vzdělání v oboru psychologie

· alespoň 200 absolvovaných hodin terapeutického výcviku výhodou

· zkušenost s prací s lidmi s duševním onemocněním výhodou

· empatii a vnímavost vůči potřebám klientů

· odolnost vůči psychické zátěži a stresu

· schopnost samostatné i týmové práce

· komunikační a organizační schopnosti

· profesionální a proklientské chování

· flexibilitu, odpovědnost

· ochota učit se novému a dále se vzdělávat

· uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

· trestní bezúhonnost

· řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

· příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí

· možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací

· zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí

· zajímavou, různorodou a smysluplnou práci

· mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce

· cca 100h dovolené na zotavenou a 3 dny sick day

· osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků

· podporu externího supervizora

· možnost profesního růstu

· v sídle organizace (Tuřanská 12, Brno) možnost zakoupit občerstvení na pracovišti, malá (tréninková) kavárna

· Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)

· nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny

· účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

· Svitavská 1b, Blansko

· Terénní práce v ORP Rosice, ORP Tišnov a ORP Kuřim

· Nástup leden 2023 nebo dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.

________________________________________________________________________

Máte-li zájem o více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat:

Romana Jelínková

vedoucí Terénního týmu region sever

Tel: 734 230 751

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Hledáme nového/novou kolegu/kolegyni, na pozici:

Číšník / servírka / prodavač(ka)

Pracovní místo je určené pouze pro osoby se zdravotním omezením (OZZ nebo OZP/ID)

Co vás čeká

· Práce na zkrácený úvazek dle dohody

· Dvousměnný provoz 8-19 hod.

Co od vás očekáváme my

· Praxe v oboru výhodou

· Příjemné vystupování, vstřícnost, samostatnost

Co vám můžeme nabídnout

· 25 dnů dovolené

· Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí

· Práci s možností profesního růstu

· Slevu na firemní produkty

· Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z.ú. (výstavy, divadlo, koncerty, …)

· … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat

· V gastronomických střediscích Prahu – prioritně kavárna Kafinet na Pedagogické fakultě Masarykovy Univerzity, Bistro tamtéž. Výhledová možnost uplatnění na novém středisku – komunitní centrum v Žabovřeskách.

· Nástup dle dohody se zaměstnavatelem

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.

___________________________________________________________________________

Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Jan Bernatík

vedoucí Gastro provozu

Tel.: 734 270 454

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici

Case manager pro Terénní tým region sever

Co Vás čeká:

· podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů

· úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta

· návštěvy v psychiatrických nemocnicích

· vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta

· individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta

· podpora klientů se závažným duševním onemocněním

· práce v terénu, podpora klientů v oblasti Kuřim, Tišnov, Rosice

· práce na 0,5 – 0,75 úvazek

Co od Vás očekáváme my:

· výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou

· odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání

· zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou

· odolnost vůči psychické zátěži a stresu

· empatii a vnímavost vůči potřebám klientů

· schopnost samostatné i týmové práce

· komunikační a organizační schopnosti

· profesionální a příjemné vystupování

· důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů

· ochota učit se novému a dále se vzdělávat

· uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

· řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

· zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí

· zajímavou, různorodou a smysluplnou práci

· mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce

· 25 dnů dovolené na zotavenou

· vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních

· příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním

· podporu externího supervizora

· Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)

· nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny

· účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

· pracoviště Svitavská 1b, Blansko

· oblast Kuřim, Tišnov, Rosice

· nástup možný ihned

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Vyhrazujeme si právo tuto pozici neobsadit.

___________________________________________________________________________

Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Romana Jelínková
vedoucí Terénního týmu region sever
Tel: 734 230 751

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici

Case manager Terénního týmu pro děti a mladistvé

Co Vás čeká:

· Klientela 11-19let – průměr 16 let

· Asistence a podpora klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů

· Koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, učitelé, rodina klienta) – tzv. case management

· Podpora klientů při přípravě do školy, time management, pomoc s návratem do školského prostředí, motivace klienta ke studiu, edukace rodiny

· Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry

· Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta

· Individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta

· Skupinové aktivity v létě – tábor, výlety atp.

Co od Vás očekáváme my:

· Preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření

· Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání

· Vztah k práci s dětmi a mladistvými 11-19 let

· Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou

· Schopnost především týmové, ale i samostatné práce

· Odolnost vůči psychické zátěži a stresu

· Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů

· Komunikační a organizační schopnosti

· Profesionální a příjemné vystupování

· Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů

· Ochota učit se novému a dále se vzdělávat

· Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

Co Vám můžeme nabídnout:

· Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním

· Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí

· Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci

· Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce 24-30 tis. Kč – závisí na délce praxe, finanční příplatek po ročním působení v organizaci, s rostoucí tendencí – „odměna za věrnost“, + osobní ohodnocení ve výší 0-8 tis. Kč, standardně zhruba uprostřed intervalu + odměny ke konci roku

· Přenosná roční šalinkarta po dobu pracovního poměru

· Kvalitní zaučení k cílové skupině

· Práce na plný úvazek

· 25 dnů dovolené

· 3 dny sick day

· Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních

· Podporu externího supervizora

· Možnost profesního růstu

· Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)

· Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny

· Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty, …)

· … a v neposlední řadě příjemný mladý kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

· Terén: Brno, Kancelář: Štěpánská 2 – hned u zastávky Vlhká

· Nástup dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

___________________________________________________________________________

Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Norbert Michel
vedoucí, Terénní tým pro děti a mladistvé
Tel: 605 759 757

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici

Case manager v oblasti zdraví do Terénního týmu Brno jihovýchod

  • na úvazek 0,5 – 1,0

Co Vás čeká:

· Poskytuje klientovi podporu a edukaci v oblasti zdravotní prevence

· Stanovuje preventivní opatření nebo opatření, která jsou třeba při zhoršení zdravotního stavu učinit

· Mapuje potřeby v oblasti psychického a fyzického zdraví

· Provádí psychoedukaci o nemoci

· Podporuje klienta v dodržování léčebného režimu, mapuje podpůrné mechanismy pro dodržování

· Vyhodnocuje rizika v oblasti fyzického a psychického zdraví a podílí se na vytvoření protikrizového

· plánu

· Spolupracuje se třetími stranami ve prospěch klienta v oblasti psychického a fyzického zdraví klienta

· V případě potřeby klienta doprovází k zdravotním prohlídkám a vyšetřením

· Poskytuje klientovi podporu v době jeho hospitalizace a zaměřuje se podporu stabilizace psychického stavu

Co od Vás očekáváme my:

· Preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření

· Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání

· Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou

· Schopnost především týmové, ale i samostatné práce

· Odolnost vůči psychické zátěži a stresu

· Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů

· schopnost samostatné i týmové práce

· komunikační a organizační schopnosti

· profesionální a příjemné vystupování

· důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů

· ochota učit se novému a dále se vzdělávat

· uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

Co Vám můžeme nabídnout:

· příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním

· zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí

· zajímavou, různorodou a smysluplnou práci

· mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce

· práce poloviční – plný úvazek

· 100 – 200h dovolené na zotavenou

· vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních

· podporu externího supervizora

· Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)

· nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny

· účast na společenských akcích pořádaných Sdružením Práh (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

· Štěpánská 2, Brno

Nástup možný ihned, případně dle dohody.

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

___________________________________________________________________________

Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Nadia El Sabbaghová
garant oblasti terénní služby Brno

Tel: 731 410 750

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Co vás čeká

  • Chráněné pracovní místo určené pouze pro osoby se zdravotním omezením (OZZ nebo OZP /=ID)
  • Možnost zkráceného úvazku
  • Výroba a příprava pokrmů studené kuchyně, pekařských a cukrářských výrobků
  • Jednosměnný provoz

Co od vás očekáváme my

  • Vyučení v oboru
  • Praxe v oboru
  • Příjemné vystupování, vstřícnost, samostatnost

Co vám můžeme nabídnout

  • 25 dnů dovolené
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Práci s možností profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • V sídle organizace (Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice) možnost zakoupit občerstvení a využít malé tréninkové kavárny
  • Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty, …)
  • …a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat

  • Brno, Tuřanská 12; nástup dle dohody se zaměstnavatelem

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat pouze vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.

___________________________________________________________________________

V případě dotazů ohledně nabízené pracovní pozice kontaktujte p. Jana Bernatíka, vedoucího Gastro provozu – tel: 734 270 454.

Práce na poloviční úvazek 0,5.

Co Vás čeká:

· podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů

· úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta

· návštěvy v psychiatrických nemocnicích

· vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta

· aktivní práce s druhými lidmi prostřednictvím svých zkušeností s duševní nemocí (formou individuální i skupinové spolupráce)

· podpora osob s duševním onemocněním v procesu zotavování se na základě vlastního příkladu a své motivace

· aktivní práce se svým příběhem o nemoci a zotavování se

· komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

· odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání

· zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou

· odolnost vůči psychické zátěži a stresu

· empatii a vnímavost vůči potřebám klientů

· schopnost samostatné i týmové práce

· komunikační a organizační schopnosti

· profesionální a příjemné vystupování

· důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů

· ochota učit se novému a dále se vzdělávat

· uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

· vlastní zkušenost s duševním onemocněním

· chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je

· porozumění svojí nemoci a svému procesu zotavování se a ochota o svém onemocnění mluvit

· stabilizovaný zdravotní stav

Co Vám můžeme nabídnout:

· zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí

· zajímavou, různorodou a smysluplnou práci

· mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce

· práce na poloviční úvazek

· 25 dnů dovolené na zotavenou

· vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních

· příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním

· podporu externího supervizora

· Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)

· nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny

· účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

· … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

· adresa pracoviště: 17.listopadu 2995/1a, Břeclav

· působnost okres Břeclav

· termín nástupu 1.2.2023

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.

___________________________________________________________________________

Máte-li zájem o ­více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Sabina Kaňová
vedoucí týmu
Tel: 731 441 382