Práce na poloviční úvazek 0,5.
Co Vás čeká:
· podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
· úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
· návštěvy v psychiatrických nemocnicích
· vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
· aktivní práce s druhými lidmi prostřednictvím svých zkušeností s duševní nemocí (formou individuální i skupinové spolupráce)
· podpora osob s duševním onemocněním v procesu zotavování se na základě vlastního příkladu a své motivace
· aktivní práce se svým příběhem o nemoci a zotavování se
· komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním
Co od Vás očekáváme my:
· odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
· zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
· odolnost vůči psychické zátěži a stresu
· empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
· schopnost samostatné i týmové práce
· komunikační a organizační schopnosti
· profesionální a příjemné vystupování
· důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
· ochota učit se novému a dále se vzdělávat
· uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
· vlastní zkušenost s duševním onemocněním
· chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je
· porozumění svojí nemoci a svému procesu zotavování se a ochota o svém onemocnění mluvit
· stabilizovaný zdravotní stav
Co Vám můžeme nabídnout:
· zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
· zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
· mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
· práce na poloviční úvazek
· 25 dnů dovolené na zotavenou
· vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
· příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
· podporu externího supervizora
· Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
· nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
· účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
· … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni
Kde budete pracovat:
· adresa pracoviště: 17.listopadu 2995/1a, Břeclav
· působnost okres Břeclav
· termín nástupu 1.2.2023
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
___________________________________________________________________________
Máte-li zájem o více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat:
Mgr. Sabina Kaňová
vedoucí týmu
Tel: 731 441 382