Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:
Metodik
Co Vás čeká:
- Popis a analýza interních metodických procesů organizace
- Navrhování optimalizace metodických procesů
- Samostatné řízení metodických procesů přímé péče
- Vytváření metodických postupů pro sociálně a jejich implementace v praxi
- Konzultace a implementace nových metodických způsobů v týmech;
- Procesní řízení ročního plánu organizace zaměřeného na rozvoj kvality přímé péče
- Podílení se na tvorbě ročního plánu organizace
- Spolupráce s pracovníky z vyššího managementu
- Úzká spolupráce s členy nejvyššího řídícího orgánu organizace
- Do jednoho roku od nástupu v plánu reorganizace pozice na pozici vyššího managementu – garant metodického týmu (řídí pracovníky metodického týmu a celou koncepci a provoz metodického týmu)
Co od Vás očekáváme my:
- zkušenost na pozici obdobného charakteru
- odolnost vůči psychické zátěži a stresu
- schopnost samostatné i týmové práce
- komunikační a organizační schopnosti
- profesionální a příjemné vystupování
- důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
- ochota učit se novému a dále se vzdělávat
- uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
- výhodou VŠ manažerského zaměření
Co Vám můžeme nabídnout:
- možnost dalšího profesního růstu
- zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
- mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
- práce na plný úvazek
- 25 dnů dovolené na zotavenou
- vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
- příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
- příležitost podílet se na nové koncepci procesního řízení ve velké organizaci (cca 250 zaměstnanců)
- podporu externího kouče
- Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
- nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
- účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
- Tuřanská 12, Brno
- po dohodě je možné i Znojmo, Hodonín, Blansko s pravidelnými cestami do Brna
- ihned nebo dle domluvy
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
PhDr. Marie Zimmermannová
Odborný garant
Tel.: 777 63 29 23