Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Case manager pro Komunitní tým Brno
Co Vás čeká:
- Podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
- Koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
- Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
- Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
- Individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
Co od Vás očekáváme my:
- Preferujeme vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření nebo kurz pracovníka v sociálních službách
- Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání
- Schopnost samostatné, ale i týmové práce
- Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
- Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
- Komunikační a organizační schopnosti
- Profesionální a příjemné vystupování
- Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
- Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
- Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
- Ř. p. skupiny B podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
- Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
- Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
- Práce na poloviční úvazek
- 25 dnů dovolené
- Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
- Podporu externího supervizora
- Možnost profesního růstu
- Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
- … a především stabilní kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni
Kde budete pracovat:
- Brno, Adresa pracoviště: Tuřanská 12
- Nástup možný od 01.11.2024.
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Zuzana Hlubinková, DiS.,
Vedoucí/case manager
Komunitní tým Brno
tel. +420 730 141 352