Asistent podpory pro Centrum zotavení

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Asistent podpory pro Centrum zotavení

Na plný úvazek

Co Vás čeká:

  • přímá práce s klienty se zkušeností s duševním onemocněním
  • organizace skupinových aktivit programu Centra zotavení
  • organizace a podpora výchovných, vzdělávacích a aktivizačních činností a akcí podporující kontakt uživatele s přirozeným prostředím
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta – nácviky dovedností
  • asistence a podpora klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou prací s klientem

Co od Vás očekáváme my:

  • středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou (sociální směr výhodou)
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • tvořivost a kreativitu
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • trestní bezúhonnost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci na plný úvazek
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • 25 dnů dovolené
  • osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků v sociálních službách dle požadavků zákona 108/2006 Sb.
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Adresa pracoviště: Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice
  • Nástup dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Bc. Silvia Kaderková

Vedoucí/Case manager – Centrum zotavení

tel. +420 739 293 521